Blog Lanun

No posts.
No posts.

SuperCrush

  • Random Diary Post - I went through my old diary post dated back in February 2015. So maybe not that old. But it feels like a century ago. I'm sharing this here because I no lo...
    2 months ago
  • UPDATE SEPANTAS KILAT... ZASS.. !! - *Hmm.. sebenarnya takde benda nak cerita pun, huhuhu. Apatah lagi nak berblogging. Ya, sudah tidak mampu nak aktif macam dulu lagi. Jadi sebab tadak apa na...
    3 months ago
  • Seorang yang kuat - Ketika sedang menaip ini, seluruh badan aku sedang panas seperti hendak demam. Kaki pula sejuk. Baru sahaja aku demam awal bulan yang lalu. Mengapa demam d...
    4 days ago
  • Diari Suami Isteri 5 - Bismillahi Rahmani Rahim Serius orang lain semua tak pakai payung, padahal panas terik.. Kulit diorang memang dah evolusi lagi tebal sikit ko...
    6 months ago
  • Adakah aku sudah tua untuk bermain perasaan? - (Amaran, post ni mengarut saje..) LOL Tajuk tak boleh blah kan? Eheee.. Hye, guys, salam. Harap2 pagi korang bagus. *direct translation from good m...
    1 day ago
  • Tiada yang Istimewa. - Salam. Adakah anda seorang yang istimewa? Mungkin anda istimewa kepada individu tertentu? Mungkin anda ada kebolehan tertentu yang menjadikan anda istimew...
    6 days ago
  • Demi Mu - “Buat apa beli buku? Bukan boleh kenyang pun.” Tak tahu ke yang buku ialah makanan untuk minda dan jiwa (bagi sesetengah orang macam aku)? Kalau dah minat,...
    2 months ago
  • Abang - Dalam bulan Ogos kot, dapat balik kerja awal, sementara tunggu maghrib tengok la drama Sayangku Kapten Mukriz. Aku tak kisah sangat dengan percintaan ant...
    2 months ago
  • Pakai Tudung 24/7 - Hey guys! Sekarang ni banyak dah komik-komik islamik yang diterbitkan, alhamduillah. Satu cara baru untuk berdakwah. Tapi ada satu perkara yang aku kurang ...
    1 month ago

Pelukis Garisan

CPU Mereka masuk air